PROJEKTO PAVADINIMAS

VERY GOOD PROJECT 02

 

PASKIRTIS

Visuomeninis, mišrios funkcijos

 

VIETA

Future

 

KVADRATŪRA

 

METAI

2020 Concept

 

APRAŠYMAS

Nuo 2005 metų žmonių populiacija, auganti eksponentine kreive, urbanizuotose zonose aplenkė gyventojų populiaciją kaimuose. Nuo to laiko, proporcija tarp žmonių gyvenančių miestuose ir kaimuose didėja ir nuo 2023 didžioji dalis planetos gyventojų gyvens mieste. Manoma, kad miestai tarp tankiau apgyvendinti, naujos mega – struktūros atsiras juose, galinčios augti tik vertikale kryptimi, transporto kryptis taip pat pasikeis iš horizontalios į vertikalią.
Dėl didėjančio miestų tankio bei statybai taikomų apribojimų augs pastatų projektavimo kompleksiškumas. Vis daugiau naujų faktorių bei kintamųjų bus įvedami dizaino eigoje, kas galimai lems tai, jog žmogus, be papildomų įrankių pagalbos negalės aprėpti užduoties kompleksiškumo, todėl bus įvadamas tam tikras kiekis dizaino / projektavimo proceso automatizacijos. Tai iš esmės pakeis dizainerio vaidmenį su darbo įrankiu – kompiuteriu bei jo rolę procese – iš „diktatūros“ į „simbiozę“. Architektas paruoš įrankį su dizaino taisyklėmis ir taps proceso kuratoriumi, atrinkdamas pateiktas ir sugeneruotas variacijas, taip pat galėdamas keisti pagrindines taisykles. Kitais žodžiais – norint suvaldyti augantį projektavimo kompleksiškumą vietoje formos kūrimo dizaineris taps programų bei taisyklių kūrėju.
5x5x5 tinklelis leidžia suskaidyti erdvę vienodo dydžio tūriais, kurie gali būti apjungiami tarpusavyje, priklausomai nuo reikiamos įdiegti funkcijos. Šio principo lankstumas leidžia prisitaikyti prie kintančių socialinės visuomenės poreikių – pavyzdžiui – šeimos pagausėjimo ar sumažėjimo, ofiso plėtros ar susitraukimo. Šie erdvės segmentai gali būti pridedami / nuimami ištisinės struktūros perimetru.
Tower of life generuojamas remiantis Conway Game of Life . Tūriai gali turėti dvi būsenas – 0 (tuštuma) ir 1 (masė) bei keisti savo būseną priklausomai nuo taisyklių rinkinio, kuris šiame projekte buvo pakeistas nuo pradinio, tam, kad būtų pasiektas norimas tankis. Šis matematinis algoritmas – dvimatis, šiame projekte pakoreguotas į trimatį pridedant laiką Z ašyje. Šis metodas užtikrina struktūros vientisumą ir tūrių jungimąsi tarpusavyje.